top of page

We zijn een team


Vertrouw op de liefdevolle stemmen, de liefdevolle energie. We zullen je altijd met liefde begeleiden en informatie geven. Zodra het verweven is met iets anders dan liefde, komt het niet van ons.


We zullen nooit tegen jou zeggen dat je dom bent, we zullen je nooit het gevoel geven dat je minder bent. Dat bestaat niet. Jij bent ons, vanuit een ander perspectief. Denk niet omdat je geïncarneerd bent, dat je minder bent dan wij. Dat wij beter zijn dan jij.


Je bent onze gelijke. Wij zijn een team. Wij gebruiken jouw input om van te leren. Het idee dat jij daar als klein kind aanwezig bent, en wij als alleswetende wezens jou kunnen vertellen hoe het zit, is niet correct.


Wij zijn gelijk.


Er zijn levens geweest dat wij incarneerden en jij als een van het team informatie aan ons door probeerde te geven.


Wij zijn een team.


Jij bent de verkenner die in het Aardse pak is gekropen en informatie aan ons doorgeeft. Je hebt voordat je aan de missie begon de coördinaten doorgenomen, uit je hoofd geleerd en wij kunnen je af en toe wat aanwijzingen geven als je de route even uit het oog bent verloren. Maar dat is niet de grote doelstelling van onze samenwerking.


Wij zijn er om de ervaringen die jij verzamelt te interpreteren, te verwerken. Zodat we als team onze gezamenlijke doelen kunnen bereiken. We doen dit samen.


We zijn een team.


Wat een mooie woorden van de gidsen. En zo waar!


Op mijn goede dagen voel ik het ook zo. Dan voel ik me echt onderdeel van een team en voel ik mij gedragen door Lichtwezens die mij omringen met liefdevolle energie.


Maar op mijn mindere dagen ervaar ik het heel anders. Dan kan het voelen als een wervelwind aan energie van verschillende kanten. Zoveel verschillende boodschappen. Moet ik naar links of recht? En beiden antwoorden klinken net zo hard heel hard door elkaar heen. Ik moet naar

L .. R .. I .. E .. N .. C .. K .. H .. S .. TS


Arghhhhhhh!!!


Conflicterende informatie! Wat is nu “juist”?

Dat zijn de momenten waarop ik even rustig moet gaan zitten. Het betekent dat ik uit balans ben.


Het betekent dat het tijd is om mezelf te gronden, mijn hoger zelf connecties neer te zetten en mezelf een energetische “douche” te geven. Dan komt de kalmte weer terug.

Het betekent dat het tijd is om mijn hart zover mogelijk te openen. Dan komt de helderheid vanzelf weer terug.


En wat blijkt? De andere stemmen die door het antwoord heen brulden, waren de stemmen van mijn ego en van mijn gehechtheid aan een bepaalde uitkomst.


Want ik wil naar Links…. En ik wil niet horen dat ze mij vertellen naar rechts te gaan.


Teruggekeerd in mijn centrum, als ik het voor elkaar krijg mijn ego uit te schakelen, kan ik loslaten. Kan ik mezelf overgeven aan mijn team. In het vertrouwen dat we er samen wel uitkomen.


Want we zijn een team!

111 weergaven

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page