top of page

Je galactische afkomst

Bijgewerkt op: 23 feb. 2021

Ik ben een galactisch wezen. Zoals de meeste lichtwerkers heb ik mijn wortels in de sterren. En ik heb mezelf zo lang afgevraagd wat ik hier kwam doen op aarde. Waarom ben ik hier?

En daarmee kwam ook een grote angst. Wat als ik nu niet doe waar ik hier voor ben? Er was een diep gevoel dat ik als ik niet zou doen waar ik voor gekomen was, ik dit leven voor niets zou hebben geleefd. Een soort van zwaard van Damocles wat altijd boven mijn hoofd hing. De dreiging van het falen…


Het voelde ook als een grote verantwoordelijkheid. Ik wilde niemand teleurstellen. Maar wat kwam ik ook al weer doen? Wat als ik het niet goed zou doen? Of het verkeerde zou doen?

Tegelijkertijd was er ook altijd een groot verlangen om mijn taak op me te nemen. Mijn plek in te nemen. Ik stond klaar in de startblokken, maar wist niet of ik “klaar” was.


Waarom deel ik dit met jullie?


Omdat ik denk dat het antwoord wat ik kreeg misschien ook wel op jou van toepassing zou kunnen zijn.


De gidsen lieten mij uiteindelijk zien hoe het zit met lichtwerkers.


Dit is een heel erg versimpelde versie, maar het laat zien hoe het in z’n werk gaat.


De Aarde zit in een evolutionair proces, de Lichtwezens willen helpen. Maar ze konden niet ingrijpen, omdat de aarde in een vrije wil zone zit. Het weerhield hen ervan in te kunnen grijpen bij het verwijderen van duistere structuren op de Aarde.


Daarom begonnen grote Lichtwezens op Aarde te incarneren. Ze namen aardse vormen aan, verbonden zich met de aarde. Zodat ze verbonden waren met deze planeet en het universum van de vrije wil. Door de millennia heen hebben ze op deze manier hier licht en verlichting gebracht. Als inspiratie voor de mensheid, als een baken voor de mensheid om hen de manier hieruit te laten zien.


Wij zijn afsplitsingen van grote galactische wezens, zoals Aartsengelen, Goden en Godinnen. Zij (of eigenlijk WIJ) hebben een stukje van zichzelf afgesplitst om hier op aarde te incarneren. Op dit moment. In deze tijdslijn. In deze dimensie.


Dat kleine deeltje zou zich verankeren in de Aarde. Aardeling worden. Zodat dat kleine deel van de grootse Lichtwezens onderdeel zou worden van dit aardse universum. Zodat zij ook onderdeel zouden worden van het universum van de vrije wil. En zij dus via dat kleine deel van hen gemachtigd zijn om licht te brengen naar de duistere stukken. Om voor de aarde te strijden. Tegen het duister.


Wat een briljant plan!


En lieve Straalende zielen, wij zijn die kleine onderdelen van die grootse galactische wezens. Alleen al door onze aanwezigheid hier op aarde en ons bewustzijn, voeren we onze grootste taak al uit.


We kunnen niet in onze aardse taak falen. Want we zijn hier al. En gewoon door hier te zijn, doen we wat we kwamen doen.


Dat betekent niet dat we niet nog meer kunnen doen. Want we hebben nooit alleen maar 1 taak. Maar meerdere taken. We zijn werkelijk aan het multi-tasken.


En daar verschillen we allemaal weer in. Maar door onze energie zo zuiver mogelijk te houden, door onze energie nog dieper te verankeren in ons lichaam, op de aarde, helpen we ons Galactische zelf om te strijden voor het licht. Hoe dieper wij verankerd zijn, hoe meer toegang de galactische hulptroepen hebben tot het duister en dus nog meer healing kunnen brengen.


Zak dieper in je lichaam. Verbind je met de Aarde.


Lieve lichtwerker, lieve Straalende ziel.


Je bent.

Hier op Aarde.

Je bent belangrijk.

Je bent genoeg.






290 weergaven

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page