top of page

Galactisch Geheugen

De geheimen van het universum… als kind verlangde ik er al naar te weten hoe alles in elkaar zat. Ik ben christelijk opgevoed en ik lag als kind vaak in bed te bidden: “Lieve God, laat mij zien hoe de wereld werkt.”


Ik kon zelfs verlangen naar de tijd dat mijn leven voorbij zou zijn. Want dan zou ik eindelijk weten hoe het nu allemaal zit!


Dit verlangen is ook een grote motivatie geweest achter mijn spirituele zoektocht naar de mechanismes achter de realiteit. Waar is God? Waar is Liefde? Waarom is de wereld zoals die is?


Boeken als “Brengers van de Dageraad” “Menselijke evolutie vanuit Pleiadisch Perspectief” hebben mij veel inzichten gegeven. En ook veel nieuwe vragen opgeroepen. Maar zolang ik blijf zoeken, blijf vragen, blijf ik nieuwsgierig en kan ik weer een nieuwe laag bij mezelf en anderen onthullen. Er komen Lichtwezens langs die mij en mijn cliënten inzichten geven, onze ogen verder openen en blokkades weghalen zodat we steeds beter in onszelf kunnen zakken.


De laatste tijd komt een bepaalde leermeester vaak naar voren: Master Thoth. Dit enorm krachtige Lichtwezen is diep verbonden met de Divine Mind. De Goddelijke Geest, de Geest van het Universum. In de verbinding met hem komt er altijd een groot inzicht naar voren. Dan begrijp in ineens weer een stuk beter hoe het universum in elkaar zit.


Meester Thoth (Master klinkt toch beter… kan het niet helpen) is een krachtig wezen dat sinds de begindagen van Atlantis al bij ons is. Hij was altijd op zoek naar nieuwe inzichten en gaf dat ook aan de mensheid door in de Gouden Tijd van Atlantis.


Na de val van Atlantis zorgde hij ervoor dat de overgebleven kennis naar Egypte werd gebracht en daar was er korte tijd weer een nieuwe Gouden Tijd. Totdat ook die weer in verval raakte.


Lange millennia zijn we alles vergeten.


Als gevolg van alle trauma’s en de enorme dichtheid waarin de Aarde is gevallen, zijn we onder een dikke sluier van vergetelheid geplaatst. Omdat het te pijnlijk of te gevaarlijk was om alles volledig te kunnen zien voor hoe het echt in elkaar steekt.


Maar langzaamaan is de tijd hier weer dat we ons weer mogen herinneren. De verloren gegane kennis weer kunnen claimen. We weten dit. We hebben dit zo vaak gedaan. Het zit in het DNA van onze ziel.


Herken je dat? Dat gevoel dat je weet hoe het zit, maar je kunt er niet meer bij. En dan komt er weer ineens iets langs waardoor je denkt… verdraaid… JA… dat is ook zo! En weer een klein stukje van je galactische geheugen komt terug.


Het is tijd om de sluier van ons geheugen te halen.


Master Thoth gaf de volgende meditatie om te helpen de sluier te helpen op te heffen:


Visualiseer een kristal tussen het je 7e en 6e chakra

Zie de wolk er omheen

Zuig de wolk op met een roos en geef het terug aan het universum of je gidsen


Of doe de meditatie om een intense reiniging te ontvangen.




Liefs,

Inge

160 weergaven

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page