top of page

MEDITATIE: Ontmoeting met lichtgidsen van de Pleiaden.

Oh wat spannend! De eerste meditatie online! Ik vind het een eer het nu eindelijk met jullie te kunnen delen en ik hoop echt dat jullie er net zoveel van genieten als ik. Eindelijk kan ik nu veel mensen kennis laten maken met de mooie wezens waar ik mee samen werk.

In mijn sessies werk ik veel met een groep lichtgidsen van de Pleiaden, de Pleiadische Afgezanten van het Licht. Deze lichtwezens zijn afkomstig van een sterrenstelsel ver weg van ons. Op een hele heldere avond kun je soms de Pleiaden als een cluster sterren aan de hemel zien staan. De Pleiadische Afgezanten van het Licht zijn hier om de mensheid te helpen uit de duisternis te komen en ons te helpen bij onze groei.

In deze meditatie kan je de Pleiadische Afgezanten van het Licht ontmoeten en kennis maken met hun liefdevolle energie. Doe deze meditatie en ontvang wat jij op dit moment nodig hebt: liefde, bescherming, troost of inspiratie.

Zorg dat je rustig zit of ligt in een ruimte waar je je prettig voelt en niet gestoord wordt. Sluit een koptelefoon aan op je computer of telefoon. Volg de aanwijzingen en geniet!

342 weergaven

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page